Mewa
Projektant: | Mieczysław Naruszewicz |
Wzór z roku: | 1959 |
Numer katalogowy: | 276 |
Szerokość (mm): | 85 |
Wysokość (mm): | 145 |
Długość (mm): | 220 |
RĘCZNA PRODUKCJA I ZNAKOWANIE
Każda figurka jest wykonana ręcznie z najwyższej jakości porcelany, a następnie ręcznie zdobiona farbami ceramicznymi przez malarki.
Wyrób posiada specjalne zabezpieczenie w postaci znaków podszkliwnych oraz naszkliwnych. Wytwarzane w naszej fabryce wyroby posiadają m.in. zamieszczone pod spodem logo fabryczne.
Więcej informacji o ręcznej produkcji i znakowaniu w zakładce: Ręczna produkcja.
CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Do figurki dołączany jest CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI, który zawiera informacje o ręcznej produkcji i zdobieniu, a także informacje o wyrobie (nazwa, nazwisko projektanta, rok zaprojektowania). W przypadku figurek dodatkowo do certyfikatu wpisywany jest unikatowy numer wyrobu (nadawany wg fabrycznego systemy znakowania).
PAKOWANIE
Wszystkie produkty owijane są w papier firmowy i pakowane w dedykowane, eleganckie pudełko prezentowe i są gotowe do wręczenia jako wyjątkowy upominek - idealny na każdą okazję!
Opis
- Projektant
- Mieczysław Naruszewicz
- Wzór z roku
- 1959
- Numer katalogowy
- 276
- Szerokość (mm)
- 85
- Wysokość (mm)
- 145
- Długość (mm)
- 220
Mieczysław Naruszewicz
Ur. 1923 w Warszawie, zm. w 2006 roku w Warszawie.
W latach 1947- 1949 studiował na Wydziale Rzeźby ASP w Krakowie (pracownia X. Dunikowskiego), następnie w latach 1949-1951 na ASP w Warszawie (dyplom 1953 roku). W latach 1956-61 projektant w Zakładzie Ceramiki i Szkła w Warszawie. Wspólnie z H. Jędrasiakiem, H. Orthwein i L. Tomaszewskim przygotowywał dla polskich fabryk porcelany modele rzeźby kameralnej. Zaprojektował około 44 wzorów, m.in.: „Kot leżący”, „Sroka”, „Byczek Corrida”, „Dzik”.
W latach 60. pracował jako projektant w Zakładzie Wzornictwa Środków Transportu IWP, przygotowując wraz z zespołem projekty nadwozia samochodu dostawczego Star 200 (współaut. J. Pawłowski, A. Kasten, St. Soszyński), lokomotyw i wagonów pasażerskich oraz tramwajów. Żaden z projektów nie wyszedł poza fazę studiów. W latach 1978-1983 kierował Pracownią Wzornictwa w Zjednoczeniu Przemysłu Zmechanizowanego Sprzętu Domowego „Predom”
W jego dorobku artystycznym znajdują się także zrealizowane projekty rzeźby monumentalnej, m.in. pomnik „1000-lecia Jazdy Polskiej” w Warszawie (Rondo Jazdy Polskiej, odsłonięcie 1994).