Mewa


629,00 zł
Projektant: Mieczysław Naruszewicz
Wzór z roku: 1959
Numer katalogowy: 276
Szerokość (mm): 85
Wysokość (mm): 145
Długość (mm): 220
Rodzaj dekoracji:
Czas realizacji ok. 20 dni roboczych
Ilość

RĘCZNA PRODUKCJA I ZNAKOWANIE

Każda figurka jest wykonana ręcznie z najwyższej jakości porcelany, a następnie ręcznie zdobiona farbami ceramicznymi przez malarki.

Wyrób posiada specjalne zabezpieczenie w postaci znaków podszkliwnych oraz naszkliwnych. Wytwarzane w naszej fabryce wyroby posiadają m.in. zamieszczone pod spodem logo fabryczne. 
Więcej informacji o ręcznej produkcji i znakowaniu w zakładce: Ręczna produkcja.

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Do figurki dołączany jest CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI, który zawiera informacje o ręcznej produkcji i zdobieniu, a także informacje o wyrobie (nazwa, nazwisko projektanta, rok zaprojektowania). W przypadku figurek dodatkowo do certyfikatu wpisywany jest unikatowy numer wyrobu (nadawany wg fabrycznego systemy znakowania).

PAKOWANIE

Wszystkie produkty owijane są w papier firmowy i pakowane w dedykowane, eleganckie pudełko prezentowe i są gotowe do wręczenia jako wyjątkowy upominek - idealny na każdą okazję!


276

Opis

Projektant
Mieczysław Naruszewicz
Wzór z roku
1959
Numer katalogowy
276
Szerokość (mm)
85
Wysokość (mm)
145
Długość (mm)
220
Nowy

Mieczysław Naruszewicz


Ur. 1923 w Warszawie, zm. w 2006 roku w Warszawie.


W latach 1947- 1949 studiował na Wydziale Rzeźby ASP w Krakowie (pracownia X. Dunikowskiego), następnie w latach 1949-1951 na ASP w Warszawie (dyplom 1953 roku). W latach 1956-61 projektant w Zakładzie Ceramiki i Szkła w Warszawie. Wspólnie z H. Jędrasiakiem, H. Orthwein i L. Tomaszewskim przygotowywał dla polskich fabryk porcelany modele rzeźby kameralnej. Zaprojektował około 44 wzorów, m.in.: „Kot leżący”, „Sroka”, „Byczek Corrida”, „Dzik”.


W latach 60. pracował jako projektant w Zakładzie Wzornictwa Środków Transportu IWP, przygotowując wraz z zespołem projekty nadwozia samochodu dostawczego Star 200 (współaut. J. Pawłowski, A. Kasten, St. Soszyński), lokomotyw i wagonów pasażerskich oraz tramwajów. Żaden z projektów nie wyszedł poza fazę studiów. W latach 1978-1983 kierował Pracownią Wzornictwa w Zjednoczeniu Przemysłu Zmechanizowanego Sprzętu Domowego „Predom” 


W jego dorobku artystycznym znajdują się także zrealizowane projekty rzeźby monumentalnej, m.in. pomnik „1000-lecia Jazdy Polskiej” w Warszawie (Rondo Jazdy Polskiej, odsłonięcie 1994).