Prawo odstąpienia od umowy
- Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Klientowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- Klient może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem oraz potwierdzeniu otrzymania nieuszkodzonego i nie noszącego śladów użytkowanie Produktu.
- Klient powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
- Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta (z ręczną dedykacją, z grafiką na zamówienie) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
- w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
- w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Dane Sprzedającego
Fabryka Porcelany AS Ćmielów Adam Spała
ul. Sandomierska 243, 27-440 Ćmielów
tel. 15 861 20 21; e-mail: zamowienia@cmielow.com.pl
Link do formularza w wersji online
lub prosimy o skopiowanie poniżej treści do wiadomości mailowej i uzupełnienie danych:
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta odstępuję od umowy zawartej na odległość
Dane kupującego:
- Nazwa Użytkownika ( np. imię i nazwisko, nick z Allegro):
- Adres:
- Telefon:
- E-mail:
- Numer transakcji/zamówienia:
- Numer i data paragonu/faktury:
- Nazwa produktu:
- Data dostawy / odbioru towaru:
Zwrotu środków proszę dokonać zgodnie z poniższymi danymi :
- Imię i Nazwisko / nazwa firmy:.
- Adres:
- Nazwa Banku
- Numer rachunku :
- Kwota:
Prosimy o dołączenie dowodu zakupu lub jego kopii (paragon lub faktura). Zwracany towar należy przesłać na dane Sprzedającego. Na opakowaniu przesyłki z zwracanym towarem proszę umieścić wyraźny napis „ZWROT” |
Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie i wysłać pocztą tradycyjną ul. Sandomierska 243, 27-440 Ćmielów lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy § 3 pkt. 4
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu Załącznik 2.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
- Produkty wymienianie w ramach reklamacji wymieniane są nieodpłatnie z dostawą na terenie kraju, z którego wpłynęło zamówienie (zamówienie złożone z dostawą na terenie Polski - bezpłatna wysyłka na wskazany polski adres, zamówienie złożone z opcją dostawy do innego kraju - wysyłka na adres wskazany w danym kraju).
- W przypadku wszelkich zmian adresów dostawy z krajowego na zagraniczny i na odwrót, Klient pokrywa połowę kosztów dostawy.
Protokół reklamacji Produktu
Dane Sprzedającego
Fabryka Porcelany AS Ćmielów Adam Spała
ul. Sandomierska 243, 27-440 Ćmielów
tel. 15 861 20 21; e-mail: zamowienia@cmielow.com.pl
Link do formularza reklamacji w wersji online
lub prosimy o skopiowanie poniżej treści do wiadomości mailowej i uzupełnienie danych:
Dane kupującego:
- Nazwa Użytkownika ( np. imię i nazwisko, nick z Allegro, mazwa firmy ):
- Adres:
- Telefon:
- E-mail:
- Numer transakcji/zamówienia :
- Numer i data paragonu/faktury:
- Nazwa produktu:
- Data dostawy / odbioru towaru:
- Przyczyna reklamacji (krótki opis wady produktu):