Drogi Kliencie,

Jeżeli podczas zakupów pojawią się dodatkowe pytania dotyczące produktów zapraszamy do kontaktu.

W zakładce FAQ - najczęściej zadawane pytania znajdują się odpowiedzi na bardzo często pojawiające się pytania.

Infolinia jest do Twojej  dyspozycji w dni robocze od godziny 8 do 16. 

+48 15 861 20 21 wew. 21
+48 15 861 53 12

Możesz także skorzystać z okienka naszego czatu dostępnego na stronie internetowej.

Jeśli nie możesz się do nas dodzwonić, ponieważ jesteśmy po godzinach pracy, to napisz wiadomość mailową na adres zamowienia@cmielow.com.pl, postaramy się odpowiedzieć na nią jak najszybciej w kolejnym dniu roboczym.

Dział Obsługi Klienta AS Ćmielów sprawi, że zakupy będą jeszcze wygodniejsze.

  • chętnie doradzimy przy wyborze produktu/-ów,
  • potwierdzimy dostępność wybranych wzorów, datę wysyłki zamówienia, planowany termin doręczenia paczki, możliwość personalizacji produktu np. w postaci ręcznej dedykacji,
  • pomożemy podczas składania zamówienia oraz przy wyborze właściwej opcji dostawy lub formy płatności,
  • odpowiemy na wszystkie dodatkowe pytania jakie pojawią przy poszukiwaniu odpowiedniego projektu dla Ciebie lub wyborze idealnego produktu na prezent.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Zamówienia w naszym sklepie prosimy składać przez stronę internetową lub wysyłając wiadomość mailową na adres zamowienia@cmielow.com.pl.

Jeżeli pojawią się problemy z płatnością zapraszamy do kontaktu z naszą księgowością mailowo: as@cmielow.com.pl lub telefonicznie +48 15 861 20 21 wew. 20

INFORMACJA!

Nie zajmujemy się wyceną starych wzorów. Prosimy w tej sprawie kontaktować się z rzeczoznawcami zajmującymi się wyceną porcelany lub antykwarniami.

Sklep stacjonarny w Ćmielowie

rezerwacja produktu z odbiorem w sklepie
(przy ul. Sandomierskiej 243)

+48 15 861 20 21 wew. 22 

lub +48 535 588 960

sklep jest czynny codziennie

od 9.00 do 18.00 (w sezonie maj - wrzesień)

oraz 9.00 do 16.00 (od października do końca kwietnia).

Żywe Muzeum Porcelany w Ćmielowie

turystyka@cmielow.com.pl

informacja i rezerwacja: +48 535 588 960

UWAGA!!


Drodzy Klubowicze,

W związku z zmianą wyglądu naszego sklepu internetowego niestety nie udało nam się przenieść kont Klientów z poprzedniego sklepu do nowej bazy sklepu. Bardzo prosimy o ponowną rejestrację. Jeżeli należą Państwo do Klubu Kolekcjonera musimy po rejestracji zmienić Państwa rabat na aktualny (zmiana nie następuje automatycznie). Jeśli cena po rabacie nie będzie widoczna podczas zakupów bardzo prosimy o kontakt z nami, postaramy się zmienić to jak najszybciej. Najmocniej przepraszamy za utrudnienia, mamy jednak nadzieję, że nowy sklep będzie wygodniejszy w obsłudze zwłaszcza przy korzystaniu na urządzeniach mobilnych.

Dostępne formy płatności: tradycyjny przelew, przelewy24 lub PayPal, wysyłka za pobraniem.

Realizujemy wysyłkę za granicę.

System podpowie jakie usługi wysyłki są dostępne i jakie są koszty dostawy do różnych zakątków świata.

Mamy nadzieję, że nowy sklep internetowy będzie bardziej przyjazny.