FAQ - Często Zadawane Pytania

ZAMÓWIENIA

Potrzebuję pomocy przy wyborze produktów. Jak mogę ją uzyskać?

Nasi konsultanci chętnie pomogą, zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Zapraszamy do kontaktu codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 (oprócz dni ustawowo wolnych). W przypadku przerw w dziale obsługi Klienta odpowiednie informacje pojawią się na stronie internetowej.

Czy mogę zamówić produkt niedostępny w danym momencie?

Tak. Niedostępność danego produktu wynika z jego braku w magazynie.  Po złożeniu zamówienia będzie on realizowany specjalnie dla Ciebie. Pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Toba i poinformuje jaki będzie czas realizacji. Jeżeli nie zaakceptujesz terminu zamówienie zostanie anulowane.

Czy muszę rejestrować się w sklepie internetowym?

Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, nie musisz się rejestrować. Dane potrzebne do realizacji zamówienia podasz przy finalizowaniu zakupu. Jednak aby możliwe było śledzenie przebiegu realizacji swoich zamówień, sprawdzanie zawartości przechowalni oraz przeglądanie historii zakupów, potrzebne jest konto w naszym sklepie. Jego posiadanie ma również tę zaletę, że w przypadku dokonywania kolejnych zakupów nie będziesz musiał za każdym razem wpisywać swoich danych do formularza zamówienia; wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta, a wszystkie dane, które podałeś przy jego zakładaniu, zostaną wstawione do formularza automatycznie.

Czy przy większych zamówieniach mogę uzyskać rabat?

Taki nie.
Nie: Polityka naszego sklepu nie przewiduje udzielania indywidualnych rabatów (poza promocjami czasowymi).
TAK: Jeśli chciałbyś zakupić produkty z rabatem i zamierzasz kolekcjonować porcelanę AS Ćmielów zachęcamy do zapisania się do Klubu Kolekcjonera AS Ćmielów. Już na starcie (zaraz po wypełnieniu formularza oraz opłaceniu jednorazowej składki członkowskiej) otrzymasz rabat 10% na pierwsze zakupy. Będzie nam bardzo miło mieć Cię w gronie miłośników porcelany.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?

Na Twoją prośbę obsługa sklepu może zmodyfikować Twoje zamówienie przez dodanie lub usunięcie wybranej pozycji  do chwili spakowania i wydania paczki kurierowi paczki. Później zmiany w zamówieniu nie będą możliwe. W celu zmodyfikowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem: 15 861 20 21 wew.21.

Jak długo trwa wykonanie ręcznej dedykacji na produkcie?

Zamieszczenie ręcznej dedykacji trwa 3-4 dni robocze. Jest to czas potrzebny na wykonanie napisu przez malarkę, jego wysuszenie, a następnie utrwalenie przez wypał w piecu.

Przykłady sposobu zamieszczania ręcznej dedykacji: http://www.as.cmielow.com.pl/pl/content/32-reczna-dedykacja 

Czy na wszystkich produktach możliwe jest zamieszczenie dedykacji?

Niestety nie na wszystkich produktach jest możliwe wykonanie dedykacji ze względu na powierzchnię, na której może być zamieszczony napis. Na wybranych wyrobach można zamieścić tekst do 6 słów, na innych może to być tylko monogram lub data. Zapraszamy do kontaktu aby dosiedzieć się więcej.

Czy mogę mieć pewność, że nabyte przeze mnie produkty zapakowane są w atrakcyjny sposób?

Każdy produkt w raz certyfikatem autentyczności pakowany jest osobno w dedykowane opakowanie. Na życzenie filiżanki lub figurki (np. 2, 4) możemy umieścić w jednym opakowaniu prezentowym. Opakowania do wyrobów są nieodpłatne. Do wybranych produktów posiadamy odpłatne opakowania drewniane. Zapakowane produkty umieszczane są w dodatkowych opakowaniach transportowych.
Zdjęcia prezentujące sposób pakowania dostępne są na stronie.

http://www.as.cmielow.com.pl/pl/content/8-reczna-produkcja-pakowanie

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Na życzenie Klienta wstawiamy fakturę do zakupu. Prosimy jedynie o wypełnienie odpowiednich pól z podaniem danych do faktury.

DOSTAWA

 Jaki jest czas dostawy na terenie Polski?

Na terenie Polski paczki dostarczane są w ciągu 1 dnia roboczego od momentu wydania paczki kurierowi  (po zaksięgowaniu płatności lub z wysyłką za pobraniem). W przypadku wysyłki Pocztą Polską (tylko produkty nieporcelanowe) dostawa trwa 2-4 dni robocze.

Czy zamawiając dziś otrzymam paczkę jutro?

Paczka wydawana jest kurierowi po przygotowaniu zamówienia w kolejnym dniu roboczym od momentu otrzymania zamówienia. Zamówienie musi zostać opłacone przed wysyłką lub musi zostać wybrana opcja płatności za pobraniem. W szczególnych przypadkach może udać się wysłać zamówienie tego samego dnia (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym i pod warunkiem otrzymania zamówienia i płatności do godziny 9:00).

Jeżeli danego produktu nie ma na stanie, zamówienie zostanie wysłane dopiero po realizacji produktu.
W przypadku zamówienia ręcznej dedykacji na wyrobie - czas realizacji to 3-4 dni robocze.

Czy jest możliwość zakupu online z wysyłką poza granice Polski?

Tak. Aby dokonać zakupu online z wysyłką zagraniczną, wystarczy wskazać właściwy kraj z listy podczas składania zamówienia. Informacje dotyczące kosztów i czasu dostawy podane są na stronie w zakładce Koszty dostawy. Czas dostawy zależy od regionu.

Co zrobić gdy otrzymam uszkodzoną przesyłkę/uszkodzony produkt?

Jeżeli uszkodzone jest opakowanie zewnętrzne, prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i spisać protokół szkody. Jeżeli kuriera już nie będzie gdy otworzysz paczkę i stwierdzisz uszkodzenie produktu prosimy o kontakt z nami telefoniczny 15 761 20 21 wew. 21 lub mailowy zamowienia@cmielow.com.pl. (z załączonym zdjęciem uszkodzenia). Zgłosimy uszkodzenie przesyłki i wyślemy kuriera aby spisał protokół szkody. Produkt zostanie wymieniony na nowy najszybciej jak będzie to możliwe.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

Czy mogę zrezygnować z zakupionego produktu?

Każdy Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Odeślij do nas produkt, dokument zakupu lub jego kopię oraz uzupełniony formularz odstąpienia od umowy zakupu na odległość dopisując na paczce „ZWROT”.

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Dane Sprzedającego

Fabryka Porcelany AS Ćmielów Adam Spała

ul. Sandomierska 243, 27-440 Ćmielów

tel. 15 861 20 21; e-mail: zamowienia@cmielow.com.pl

Dane kupującego:

Nazwa Użytkownika (imię i nazwisko, nick z allegro, nazwa firmy )

                                                                                                         

Adres:

 

Telefon                                                           

 

e-mail

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta odstępuję od umowy zawartej na odległość:

Numer transakcji/zamówienia:

 

Numer paragonu/faktury:

 

Nazwa produktu:

 

Kwota zamówienia:

 

Data dostawy /odbioru towaru :

 

Zwrotu środków proszę dokonać zgodnie z poniższymi danymi :

Imię i Nazwisko / nazwa firmy:  
Nazwa Banku:  
Numer rachunku:  
Uwagi:  
Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon lub faktura). Zwracany towar należy przesłać na dane Sprzedającego. Na opakowaniu przesyłki z zwracanym towarem proszę umieścić wyraźny napis „ZWROT”

Dokumenty możesz przesłać mailowo na adres zamowienia@cmielow.com.pl natomiast produkt odpowiednio zapakowany dowolnym kurierem lub pocztą.

Chcę zareklamować produkt z wadą?

Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty były jak najwyższej jakości. Jeśli jednak pojawi się jakaś wada prosimy o zgłoszenie tego faktu do nas pisemnie lub drogą elektroniczną na adres zamówienia@cmielow.com.pl. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru  (wymiana towaru, zwrot płatności).

Protokół reklamacji Produktu

Dane Sprzedającego

Fabryka Porcelany AS Ćmielów Adam Spała

ul. Sandomierska 243, 27-440 Ćmielów

tel. 15 861 20 21; e-mail: zamowienia@cmielow.com.pl

 

Nazwa Użytkownika (imię i nazwisko, nick z allegro, nazwa firmy )                                                                                                   
Adres:  
Telefon                                                             
e-mail  
Numer transakcji/zamówienia:  
Numer paragonu/faktury:  
Nazwa produktu:  
Data dostawy /odbioru towaru :  
Przyczyna reklamacji (krótki opis wady)     
Uwagi:

 

Prosimy dołączyć zdjęcie wady na produkcie w przypadku zgłoszenia mailowego.